fredag, februari 4

Freeeeedag :)

Jag vet att jag suger på att blogga just nu, no inspiration. Men jag blir otroligt glad när jag ser att ni har tittat in här och ännu gladare när jag får söta kommentarer :). Har funderat länge på att sluta blogga men vill inte riktigt släppa bloggen ännu för den har gett/ger mig så mycket glädje :). Livet går upp och ner så även inspirationen att skriva bra inlägg.


Nu är det helg och då ska man vara glad och lycklig, bästa dagen på hela veckan ju och imorgon börjar melodifestivalen :).
Igår lurade min väninna med mig på ett body pump pass kl 19.30 (body pump=träning med tyngdlyftningdstång i klass typ) Jag var så otaggad och trött men tog mig dit och det var faktiskt ganska kul, man fick ju välja tyngder själv och jag tog de lättaste. AJ, vad ont jag har idag :( men det känns ändå bra.
Önskar er alla söta en underbaaaar helg!

Kraaaaaam Åsa

5 kommentarer:

  1. Du saknas när du inte bloggar. Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Visst suger det att blogga emellanåt..? I know the feeling... Ha en trevlig helg. Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Du som fick mig att börja blogga! Nej, du får inte sluta nu.
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig så väl (Se mitt inlägg idag, inte än...)
    Men du har ju många besökare och du kommer att saknas :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  5. Trevlig helg du med!! SKÖNT!! med träningsvärk alltså ;-)

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3