fredag, juni 12

Regn ute sol inne

Så tråkigt väder så att man blir galen. Men så fick jag sol i hjärtat av min bloggvän Ingelalala som givit mig en award här på morgonkvisten.Så här skriver hon:
En blogg och bloggerska som jag gärna följer dagligen. Här kan jag lika gärna få ett recept på Limoncello, shoppingtips eller bara lite roliga ord ;) I like
Då blev jag jätteglad och rörd, tänk att det finns människor som vill läsa vad lilla jag skriver i min blogg. Stort TACK Ingela, det var verkligen en fin start på den här dagen och då ska man ju lämna vidare awarden till 8 st och då säger jag så här. Ni vet vilka ni är som jag besöker dagligen och lämnar små kommentarer ni är guld värda för mig och jag blir alltid lika glad när ni besöker mig och lämnar gulliga kommentarer. Så alla som tar åt sig får gärna ta emot awarden helt enkelt.

Kvällen igår blev Grekisk och det fick mig att längta till Grekland, skulle vara underbart att få åka dit nu och bara ligga i en solstol, glo på havet med en paraplydrink i ena handen och en bra bok i den andra.

Kommer troligen vara lite frånvarande här i några dagar men även om jag inte hinner med inlägg så hoppas jag att jag hinner besöka er kära bloggisar.
Varmaste kramen
Åsa.

12 kommentarer:

  1. Grattis till awarden ! Det är du värd. Jag läser också väldigt gärna om ditt liv och levene :)
    Nu blev jag sugen på grekisk mat och att åka till Grekland. Jag har aldrig varit där (än).

    Ha en underbar helg !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kusin Maria2009-06-12 13:35

    Grattis grattis... Du har verkligen en otroligt fin blogg...

    Frånvarande några dagar??? hmhm hur ska man då klara sej... eller är det så att vi kommer att finnas nära varandra, då det är marknad i morgon här på landet...????

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kusin Maria2009-06-12 13:37

    Glömde fråga en sak.. Hur lyckas du ha ilder på båda sidorna??? vill också ha, men har nu gett upp hoppet efter ett halvårs bloggande snart...

    Kram Från kusinen igen

    SvaraRadera
  4. Hoppsan Hejsan!
    Fniss ser att jag inte är först ut idag...
    Du har en award att hämta hos mig.
    Grekiskt lät gott.
    Trevlig helg.Marie:)

    SvaraRadera
  5. Hello vännen! Vad lustigt, jag har oxå tänkt lite 'extra' på dig idag:-) Kika in till mig så får du se *ler*. Grattis till din award oxå den är du vääärd!! Kramis Sofia

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden, den är du verkligen värd! Håller med Ingelalala om de orden hon skriver också! Ha en härlig dag och helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden. Du har så fin blogg så den är du värd.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Hej där!
    Grattis till awarden!! Sånt förgyller en hel dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Å jag som ska till Grekland i sommar...älskar deras mat.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Grekiskt lät gott! Brukar jobba hos en kund i Liljeholmen några gånger i månaden, då lurar jag alltid med mig personalen upp till "Greken på torget" (och när jag kommer hem undrar Ola vad f-n jag ätit *skratt*

    Grattis till din award, vi är nog ett gäng som besöker dig ofta ofta!

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Grattis vännen...Det är du värd, du är så go och glad. Hm är jag en som skall ta åt mig?? Hihi hoppas adet. Hoppas att du har haft en bra dag.

    Kramis A

    SvaraRadera
  12. Vad go du är Åsa...Jag blir så glad. Ja du, jag skrattar oftast gott åt dina inlägg. Senast var det valparna..

    kramis A

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3