söndag, februari 15

Gardiner på plats

Idag har sonen spelat innebandymatch och tyvärr så vann de inte. Har städat etc. På kvällen kom Brorsan med familj, de käkade hos oss och svägerskan var gullig och sydde det sista på våra gardiner till hallen.


Så här såg fönstret ut innan

Så nu äntligen har vi fått upp dem i hallfönstrena, Nu känns det mer ombonat i hallen. Tyvärr så är det en ljus cirkel på gardinen på bilden. Den finns inte där verkligheten. Det är kameran som bråkar med mig. Så om ni tänker bort den ljusa cirkeln så vad tycker ni, visst blev det bra? Jag hade ALDRIG lyckats med att sy de här gardinerna själv så jag är JÄTTEGLAD att svägerskan i Engelska Villan ville hjälpa mig. STORT TACK!


Detaljbild för att ni ska se de fina banden

När jag öppnade datorn ikväll så fick jag en glad överraskning, jag har fått en utmärkelse av Ingela med bloggen Ingela la la.
Jag blev JÄTTEGLAD! Tack Ingela, det värmer otroligt mycket och jag blir alltid lika glad när du kommenterar i min blogg. Dessutom har Ingela en mycket trevlig blogg som jag varmt kan rekommendera er att läsa.

Reglerna är sådana att man ska skicka utmärkelsen vidare till 7 st bloggar.Jag hoppar över den biten, hoppas ni inte blir arga men jag tycker om så många bloggar, skulle vilja ge utmärkelsen till alla i min blogglista t.ex. Så ta den gärna det är ni värda.
Kram Åsa

14 kommentarer:

  1. Passar på nu i Beckpausen Åsa. Gardinerna blev hur fina som helst. De där skulle absolut passa hemma hos mig!
    Grattis till utmärkelsen!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Grattis till bloggutmärkelsen, den är du värd:)
    Gardinerna blev superfina, vad duktig svägerskan är på att sy!!
    Ha en bra kommande vecka,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!

    åh vad fint det blev med gardinerna! Perfekt!
    Vad roligt, man blir så glad när man gjort ngt själv elr fått lite hjälp! Jag e ju med i din blogglista så jag tar glatt emot awarden! TAck =)

    kram anna på Fåfängans hem.

    SvaraRadera
  4. Vad fina dina gardiner blev! Det blev verkligen bra.
    Tack för dina gulliga ord om min blogg.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till berömmet. Jag tänkte just för några dagar sedan att du har blivit så duktig på att fånga upp vardagens små händelser och sätta dem på pränt. Jag är också glad idag för jag fick beröm av två drivna journalister för min fågelblogg. Det är så kul!!!
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Vad fint det blev, hörru :)
    Och GRATTIS till utmärkelsen!!!
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  7. Hej !
    Fint blev det !! Anna är duktig på att sy.

    Ha en bra dag !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Hejsan! jätte snygga gardiner ju! undra om det var svårt att göra!? tyget är ju dessutom så fint till vitt tycker jag.. hoppas du får en bra start på veckan!! Kram josefin

    SvaraRadera
  9. Vad fint det blev!!!
    Jag vill ha något liknande men det är inte så länge sedan jag satte upp nya gardiner i mitt kök så dom får hänga med ett tag till!
    Ha det gott! Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Jättefina gardiner!
    Det är kul o sy o sätta upp nya gardiner. Helheten blir helt annorlunda.
    Grattis till utmärkelsen, den är du gott värd.
    Ha en go dag.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  11. Grattis till utmärkelsen!!! Å gardinerna blev supersnygga! Randigt är alltid så fräsht!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  12. Så fint det blev! Jag är jättedålig på att sy, önskar att jag kunde bättre.

    Ha en fortsatt trevlig kväll, kram Lena

    SvaraRadera
  13. Vackra gardiner, och så bra att få lite hjälp. Symaskiner och jag har aldrig samarbetat specielt bra. Och visst är det kul med en utmärkelse/uppskattning - Grattis! Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3