fredag, februari 27

Filippa K

Klockan 03.00 hämtade jag 4 st glada tjejer. De hade haft roligt och var tacksamma att jag körde hem dem. Den här veckan har vi fått rapporter om att en ung tjej varit utsatt för våldtäktsförsök, väldigt nära oss. Där man går dagligen. J......la skit säger jag, hoppas de får tag på den idioten!
Så det gör ju att man är ännu mer orolig för barnen.

I morse skulle dottern till tandläkaren, kan säga att det var väldigt segt att komma upp. Nu är vi hemma och jag sitter med en kopp kaffe framför datorn. Vi har Filippa K-muggar, de är jättegoda att dricka kaffe ur. Lagom stora och snygga.



Nu såg jag i en butik att de har även släppt espresso-muggar med samma mönster, så sööööta.

Igår fick jag en utmärkelse till, av gulliga Jenny med bloggen
Hemma på Kråkered. Tack Jenny det gjorde mig överlycklig och jag är trogen läsare av Hemma på Kråkered. Jenny skriver om inredning och vackra saker, dessutom har tjejen höns :-))).

Idag ska jag jobba och fortsätta pimpningen av min tallrikshylla.
Kramizar
Åsa

4 kommentarer:

  1. Skönt att ha föräldrar som hämtar... Förstår att det inte känns så bra med idioter som springer omkring.. Otäckt.

    Filippa K:s muggar är skitsnygga!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ja, det är verkligen otäckt. Det är så bra att du hämtar tycker jag.

    Hoppas att du får en fin helg i solen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! tack för de snälla orden om min blogg:) Vad gullig du är!!
    De där Filippa K muggarna är görsnygga!

    Ha en riktigt skön helg!!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. De är jättefina de där muggarn och nu blev jag kaffesugen!
    Jag tycker dottern gjorde det bra som kom upp till tandläkartiden för att inte tala om dig. Supermorsa. Gå ut och leta reda på de där jävla våldtäktsmännen ta med en stadig väninna och ett brännbollsträ!
    Grattis också!

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3