fredag, mars 20

Snödroppar

Den här dagen har gått i ett högt tempo. Började dagen med en runda på en timme med hunden. Fick dra runt henne, lataste hunden i stan. Tills vi kommer till vår gata. Slutsträckan, då pinnar hon på minsann.

Hittade lite vårtecken i vår trädgård. Fina snödroppar tittar fram.

Har fått en utmärkelese av min gulliga bloggkompis Gissan. Så här skrev hon i sin motivering:
Åsa - för hennes fina blogg och förmågan att alltid ha tid att lägga små trevliga kommentarer.
Jag blev så himlans glad, sånt värmer mitt hjärta. Och som vanligt vill jag ge den vidare till alla fina bloggare i min blogglista :-)).
Nu ska jag kolla på Let´s dance och heja på Morgan.
Kramiz
Åsa

11 kommentarer:

  1. Grattis till din utmärkelse! Den är du verkligen värd och jag håller med henne om att du ofta lämnar små rara hälsningar efter dig! Och det uppskattas!
    Vad mysigt med vårtecken i trädgården. Önskar dig en riktigt mysig helg med solsken.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Vi har också fått söta välkomna snödroppar i trädgården!
    Trevlig helg
    /Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad kul att du fått en utmärkelse, den är du väl värd, du är så gullig tycker jag:)

    Vad härligt med snödroppar, ett riktigt vårtecken!

    Ha en skön helg,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu en utmärkelse! Prenumererar du på dem..? ;)
    Kram A

    SvaraRadera
  5. Grattis till utmärkelsen, den är du värd. Och jag får tacka för jag finns ju med på din blogglista. Herregud jag har glömt att lägga till dig, jag går ju in på dig varje dag. Nu gör jag det...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Du är absolut värd din utmärkelse!
    Lyllo dig som har fått syn på lite snödroppar,mina ligger typ 2 meter under snön ;)
    Ha en mysig helg!
    Kram C

    SvaraRadera
  7. Så härligt att våren äntligen är på väg!!

    Ha en fin helg
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  8. Jättekul när man får nån utmärkelse! Håller med, du lämnar alltid så fina kommentarer! Tack tack!:-) Ha en fin dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Grattis till din utmärkelse, välförtjänt! Kul med din vovvsing, trodde min var den enda latmasken som helst bara vill ligga hemma å snusa!!;-)
    Visst är det härligt med snödroppar, det fullkommligt kryllar av dem i min trädgård! Å idag skall äppelträden klippas..kan ta till vara på några grenar tror jag!;-)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  10. Men gud så härlig med snödroppar! Grattis till din award, förstår att du får den. Du är alltid så gullig med dina små goa kommentarer!
    Känner själv att det är svårt att hinna med ibland även om man så gärna vill=)
    Kramar till dig och ha en härlig lördag!
    /Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3