tisdag, februari 24

Victoria ♥ Daniel

Vad glad jag blev i morse när jag satte mig framför TVn. Kungen kommer att berätta idag (tror media) att Kronprinsessan ska förlova sig med sin Daniel, äntligen får man väl säga! De är ett så vackert par och det ska bli kul att följa tycker jag.


Bild lånad här

Igår kväll fick jag min andra award! Yippeee, jag blir så glad att människor blir glada av att läsa min blogg, det gör att man vill fortsätta blogga :-)))). Jag fick denna award av gulliga Ingela med bloggen Ingela la la som jag följer dagligen. Tack vännen!

Jag ger den vidare till alla som finns med i min blogglista eftersom alla som finns där har jättefina bloggar med olika innehåll. ♥
Snöiga kramar
Åsa

14 kommentarer:

  1. Hejhej Åsa!! Grattis till din award!! Kul det är du värd såklart!!
    Å grattis oxå till Vicktoria och Daniel! Jättekul verkligen!! Ska bli sååå spännande å se deras bröllop framigenom!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa och grattis till din award!
    Kul med kungligt bröllop - tycker de är gulliga ihop. Kan inte vara något lätt liv...
    Bowling låter väl jättekul! Vi var i Sundbyberg´s bowlinghall på jullovet.

    Må gott,
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Din blogg är verkligen en glädjespridare. Tack för receptet. Nu ska vi bara se om vi kan fixa det. Hälsa kocken, kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Award! Den är du verkligen värd!
    Kram A-S

    SvaraRadera
  5. Hej! Grattis till ditt lilla awardhjärta! Förstår att du får det för hos dig hittar man alla möjliga inspirerande ide'er och matnyttigt = )
    Ha en bra dag och sköt om dig
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Grattis till din andra utmärkelse!! Vad roligt!! Det är du verkligen värd.
    Härligt med kungligt bröllop i sommar! För det får man väl anta i så fall.
    Kram från en sjuk Anna

    SvaraRadera
  7. Hej Åsa!
    Grattis till awarden! Och tack så mycket för att jag är en av dom hedrade som du ger den vidare till, som finns i din blogglista!
    Det var på tiden, att Kronprinsessan och Daniel förlovar sig. Grattis för den skull också! Ni har en mycket stilig kronprinsessa.
    Ha en bra dag!
    Kram S.

    SvaraRadera
  8. Grattis så jättemycket Åsa!
    jag såg nyss på Kronprinsessan och Daniel och jag måste säga att den där Danne verkar vara en riktigt rolit och bra kille. Det blir nog helt perfekt!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Grattis till priset, det är du värd! Angående förlovningen måste jag tillstå att jag är republikan så jag känner ingen rojalistisk glädjeyra, men visst unnar jag flickan en karl;-)
    Hälsar
    /Malin

    SvaraRadera
  10. Grattis till din award !

    Det är jätteroligt att Victoria och Daniel får gifta sig, för deras egen skull om inte annat :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  11. Fast jag är redan trött på tjatet... :(
    Kul kul...inte helt oväntat dock.
    Länge leve kärleken... :))
    Btw, grattis till utmärkelsen!

    Kram Gissan

    SvaraRadera
  12. Vilket mysigt tea-party ni fick vara på. Och vilken fin present hon fick av dig.

    Kul med lite kungligt giftemål, men jag måste säga att jag tycker den Daniel verkar vara en riktig backslick.

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Now, if this case is considered in concern with email client, then also the
    decision of switchover from emailing platform to other is huge and carries
    various favorable reasons for the change.
    In the game, you can use technology to help you unlock all the neat structures for your growing city.
    Let's say you attract 200 visitors each day (easily possible)
    and have a signup rate of 15 of your list signs up (quite reasonable),
    that's an income of $31 864. An Emailer is a creative representation of the ideas and offers which you want to be disseminated to your
    audience through graphics or a text based method.

    Any relevant information that has new knowledge to impact your list
    members is advised.

    Feel free to surf to my web blog ... purchase email lists private lenders for real estate

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3