tisdag, juli 26

Semester

Vi har semester, därav min frånvaro här på bloggen :)

Vi har varit på landet mkt, enligt våra barn alldeles för mkt. Åkte över en vecka till Gotland och bodde med mina föräldrar i en lägenhet innanför ringmuren i Visby. Jätteperfekt enligt mig förutom på natten då det var ett jäkla skränande av onyktra människor utanför lägenheten.











Tillbaka på fastlandet och nu fortskrider bygget av vår altan. Lite bilder:








För oss är det nedräkning av dagar till lördag för då kommer det ske en stor förändring i vårt liv :))))

Annars da? Lider med Norge, vilken fruktansvärd händelse. Jag finner inte ord, så jävligt att jag har svårt att begripa att det verkligen hänt. Jag mår illa när jag ser den där idiotens (massmördaren) flin på bilder i tidningen, måtte han få ett hemskt straff.

Kram på er alla!
Åsa

4 kommentarer:

  1. Ja nu har ni väl ätit kantareller så de snart ramlar ut genom öronen. Håller fullständigt med om Norgeeländet.Anar lite, lite vad som händer på lördag. Idag kommer B, C och lilla F på besök.
    Kram, kram
    Moster

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint på Gotland, men man kan absolut vara utan alla på kvällen som skränar och låter :-)

    Norgehändelsen är hemsk och han kommer få ett straff, både via rättväsen men också från naturlagen (det man skickar ut får man tillbaka) det är min tro och förhoppning iallefall.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. ni verkar ha en härlig semester =) 200 grader ska det vara på chokladfondanten oops glömde visst skriva det kram

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3