måndag, juni 25

Plantering

Tack för fina hälsningar! Känns fortfarande sorgligt att vi har förlorat Mingla. Hon var "one of a kind" och hon kommer för alltid ha en speciell plats i våra hjärtan.

För två helger sedan var jag och maken på landet för att färdigställa en del projekt inför midsommarhelgen då sonen blivit lovad att låna stugan.

Självklart var det ösregn men jag tänkte att regnet inte skulle stoppa mig. Så det var bara att ge sig ut och plantera lavendel som jag köpt med mig. 51 st plantor blev det och nu hoppas jag att de växer som sjutton, gaaaah tänk om de dör. Min förhoppning är att de ska växa ihop som en matta och bilda ett blått hav. Wish me luck, please.














Vi jobbar sista veckan nu, sedan börjar semestern.

Kramiz

1 kommentar:

  1. Vilket projekt, 51 plantor i ösregn!
    Men visst kommer det att bli precis så vackert som du sett i dina drömmar.
    Kramar från Anne-Marie

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3