onsdag, oktober 17

UNDERBAR STAD

Wow, vi hade en superbra helg i London jag och söta dottern. Mycket härlig shopping på Primark, Selfridges, Topshop, Forever 21, Victoria Sectret etc. Vi hade fulla väskor hem och mycket nöjda.

Vi har gjort precis det vi ville hinna med, solen sken för det mesta, bra hotell, bra mat, roligheter, Mamma Mia musikalen, afternoon Tea, London Eye, Madame Tussaud, pubar, Camden market.


London Eye åkte vi, wow vilken häftig upplevelse och fin utsikt.


Vi undrade varför klockan gick fel på Big Ben??? tills vi upptäckte att det var vi som inte ställt om våra iphones hahahaaa (trodde det gick automatiskt) Så helt plötsligt fick vi en timme till :)


Coola taxibilar


Bra hotell med bra frukost och bra läge vid Hyde Park


Godaste fikan efter all shopping


Min fina dotter, the Queen of shopping. Här njuter vi av afternoon Tea på Browns Hotel


Såg en häftig 4D film på Madame Tussaud


Jag och Lady Gaga.

Iphones bilder så länge, ska ladda över bilder från kameran så får ni se mer en annan dag.

Dotterns första gång i London, hon älskade staden och ville åka tillbaka och jag kommer att leva på minnena från denna resa länge.

Kramelikram
Åsa

1 kommentar:

  1. Gud så härligt det verkar ha varit! Jag längtar till London nu :) Tänk när jag och tjejerna kan åka dit och shoppa!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3