torsdag, mars 4

Lite sprut sen är det klart

Jag är hög som ett hus efter all sprayning, kul, kul. Nej skämt åsido jag får bara huvudvärk av lukten från sprayburken. Sprayade en spegel från landet som ursprungligen hade en guldram.
Men nu ska jag nog lugna mig lite med sprayningen ett tag men det är verkligen ett ankelt sätt att måla på.

La familia verkar ha det hur kul som helst och kanonfint väder har de dessutom. Maken meddelade att bullarna börjar ta slut.

Idag kommer Wille the dog och gör mig sällskap i några dagar.

För 50 år sedan gifte sig mina svärföräldrar, dvs Guldbröllopsdag idag. Svärmor ringde mig härom dagen och undrade om jag ville fira det med henne ikväll på restaurang. Tyvärr gick min svärfar bort alldeles för tidigt men självklart tycker jag att svärmor gör helt rätt och firar denna dagen och jag gör gärna henne sällskap.

Var rädda om er kära läsare!

Kram Kram
Åsa

4 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll med din svärmor, vad mysigt att fira denna högtid tillsammans med henne!! Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  2. Fler blir vi som firar. Äldsta sonen med barn, dotter med sambo. Synd bara att yngsta sonen samt din käre make och barn inte kan vara med.
    Vi syns ikväll!
    Kram svägerskan

    SvaraRadera
  3. Vad fint att ändå fira bröllopsdagen!
    Ha en fin kväll.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att ni har en riktigt trevlig kväll på restaurangen just nu !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3