torsdag, december 16

Nu tycker jag att det räcker med snö faktiskt

Vi hade en jättetrevlig dag, svärmor och jag. Hade inte så mycket julklappar med oss hem (sorry barn) men vi hann med både lunch och fika :).
Idag nådde Stella sin målvikt på 8 kg, hon har gått ned 2,5 kg på 12 veckor och det är mycket på en liten Cavallier ska ni veta.


Hon är så söt och fin men det bästa av allt är att hon slutat snarka, jajamensan nu får husse och matte äntligen sova hahaha. Förhoppningsvis kommer hon även att leva längre och slippa en massa tråkiga sjukdomar som drabbar överviktiga hundar i större utsträckning. Så nu har vi köpt ett annat foder som Stella ska hålla sin vikt med.

Kram Åsa

4 kommentarer:

  1. hejhallå!
    ohhh vilken underbar sötnos voffse du har!
    varmkram till er båda

    SvaraRadera
  2. Suck! Duktiga Stella! Undra vad jag ska köpa för foder????
    Kramis
    Moster

    SvaraRadera
  3. Vill önska dig en trevlig helg!
    PS. Glöm inte min utlottning! DS

    SvaraRadera
  4. Grattis till Stella och er som har fått ner hennes vikt. Så fin hon är.
    Bobo hälsar till henne.
    Kram:)

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3