lördag, maj 14

Dålig närvaro här

Om ni undrar varför jag aldrig skriver några inlägg så kan jag meddela att för närvarande har jag ingen lust, så det kommer att bli lite längre tid mellan inläggen.


Är på landet och förbereder för att bygga dansbana eller vad säger jag? Jag menar altan :). Maken gräver hål för att kunna gjuta plintar. Vi har en skogstomt som är tråkig så därför vill vi nu utöka altanen, mkt trevligare kommer det att bli.


Jag har burit stenar till förbannelse, vill spara dem för det kan ju vara fint till något som jag inte kommit på ännu. Några av stenarna har hamnat vid lilla förrådet.


Så nu frågar jag er kära läsare vad tycker ni att vi ska plantera i slänten, alltså till höger om stenarna? Det måste vara något som inte rådjuren gillar.


Ikväll blir det nog euro-mello trots att jag egentligen tycker att det är tråkigt men What to do annars liksom. Heja Sverige!

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3