måndag, september 5

En liten utflykt

I lördags morse tidigt tidigt åkte vi till Trollhättan, efter lite felåkningar (hade gps). Väl framme blev det bråttom att få i oss lunch och byta om för vigseln av makens äldsta bror och hans sambo.


Alberts hotell

Vigseln i Gärdhems kyrka, var jättevacker och full av kärlek.
Efter det var det kaffe och tårta i församlingshemmet.
Sedan snabbt tillbaka till Alberts hotell där vi bodde för att vila en stund.


Våra finaste barn

På kvällen hölls bröllopsmiddagen på samma hotell som vi bodde på, mycket praktiskt. Det blev en mycket trevlig kväll med fantastisk god mat och dryck, mycket skratt.

Kom hem igår kväll och fick pussa på stornosen och lillnosen.
Mina föräldrar har varit hundvakter och det hade gått jättebra, jättesnällt av dem.

Vill delge er orden (som präglat helgen) från makens lillebror:
om du har Sol i sinnet, då får du ett bättre liv :)

Kramen Åsa

1 kommentar:

  1. B är alldeles fascinerad av era vuxna barn! Själv minns jag ert bröllop och min charmerande, italienske bordskavaljer.
    Kram, kram
    Moster

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3