lördag, december 31

GOTT NYTT ÅR


Jahapp, ett helt år till ända. 2011 är snart slut och det har varit både uppgångar och nedgångar. Dvs det har hänt både roliga och tråkiga saker och det är väl det som kallas livet. Ser iaf fram emot 2012, ska bli spännande att se vad det nya året har att erbjuda lilla mig och min familj.

Igår hade vi en del av våra släktingar och vänner på besök för att fira vår finaste son som fyller 19 år idag. Precis som förra året så ska han ha middag här, så vi får hålla oss borta :))))

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA OLIVER!








Snart drar han iväg med sina skidor till alperna, snyft. Han har inte bokat biljett hem, snyft
Så när vår dotter kommer hem så drar han iväg :)
Om några dagar drar jag och maken till varmare breddgrader, ska bli supernajs. Ser fram emot att ligga på playan och läsa en bra bok.

Ikväll blir det mysig middag hos goda vänner som oxå har hund. Vi tror kvällen kan bli jobbig för Mingla, för det brukar vara väldigt mkt smällare och fyrverkerier i vårat område och hon har redan visat att hon är rädd.

GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR
Kramizar Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3