måndag, december 5

TVÅ MÅNADER


Har vår dotter varit borta nu och nu är det 1 månad kvar tills de kommer hem och då råkar jag och maken vara bortresta i två veckor, ooops. Dålig tajming jag vet men vi hade bokat det långt i förväg så det är 1,5 månad kvar innan vi ses. Vi har mejlats och hörts via Facebook plus att de ibland skriver på sin blogg


Ibland dröjer det dock lite för många dagar innan man får ett livstecken och då blir jag nervööös. Då börjar min lilla katastrofdel av hjärnan arbeta på högvarv och jag kan se den ena katastrofen efter den andra avlösa varandra. Men men när jag väl får tag i min älskade dotter så har de bara haft det underbart och äckligt varmt etc.
Summa sumarum, de har det toppen och det verkar inte gå någon nöd på dem.

Vi längtar tills vi ses igen hjärtat!

Kramen
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3