söndag, februari 5

SOLLY SOLLY FOL BAD BLOGGING

THAILAND DEL 1

Efter en lång resa så kom vi till ön Koh Lanta. Vi hade bokat ett hotell som heter Rawi Warin Resort & Spa. När vi kom till hotellet så blev vi körda upp till vårt rum i en typ av golfbil. Det visade sig att vi skulle bo högt upp på ett berg, vilket skulle innebära att vi skulle bli svettiga och trötta om vi skulle gå upp för den branta backen varje dag. Men när vi såg utsikten från rummet bestämde vi oss för att behålla det. Den finaste romantiska utsikten man kunde önska sig.

Vy från receptionen

Vy från rummet

Vy från badrummet

Vi var överlyckliga över det fina hotellet och blev ännu gladare när vi kom ned till poolen, så himla fint överallt och låg man vid poolen så såg vi havet. Vi var ganska trötta när vi kom ned så vi låg vid poolen hela dagarna och läste böcker, solade och badade.

Ursköna stolar

Första lunchen, blek och trött :)

Ute vid havet låg ett gammalt fartyg där nygifta kunde hyra in sig en natt

Härlig lunchrestaurang vid havet

På kvällarna tog vi Tuk Tuk elller taxi till olika restauranger och marknader. Vi stannade på Koh Lanta 1 vecka sedan bar det vidare.