onsdag, oktober 7

Hösten är här

Burrrr vad kallt det har blivit och höst-tröttheten har slagit ned i mig som en bomb. När vi kom hem från landet mmmmm vi har ett eget landställe nu.
Så gick vår tvättmaskin sönder, vi visste att det var på gång men ändå så är det ju så tråkigt med den kostnaden nu när vi precis köpt en ny diskmaskin till landstället. Men nu har maken installerat den nya tvättmaskinen och nu kommer det vara roligt att tvätta i några dagar :))).
Ikväll har jag blivit medbjuden av en av mina svägerskor på en happening, det ska bli jättekul.

Kramizar Åsa

6 kommentarer:

  1. Det är precis som du säger tråkigt när tvättmaskinen går sönder. Men desto roligare att tvätta med en alldeles ny!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Det är inte roligt att behöva lägga ut pengar på sånt. Dessutom brukar en trasig grej alltid följas av flera. Vi måste börja fundera på nytt kylskåp eftersom gummilisterna har torkat till på det gamla.Men det känns lite lyxigt med nya maskiner!
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Det blir en lite speciell känsla när något är helt nytt, lite mer lyxigt :) Men kostnaden är förstås inte lika rolig.

    Ha en trevlig kväll !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt att tvätta med ny maskin...min är bara ett år men börjar trilskas redan, nåja har garanti...tur det finns:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Hmmm vännen, jag hoppas det är en cylinda ni har köpt?;-)) Annars köper du en via mig nästa gång:-) Kraam S.

    SvaraRadera
  6. Härligt med ny tvättmaskin ju, det blir ju lite roligare en stund då med den attans tvätten:) Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3