onsdag, april 14

Tips från Faster Åsa

Som ni märker är det inte så mycket inlägg här på Hemmalycka-sajten. Tiden räcker inte riktigt till, men håll ut kära läsare jag kommer strax tillbaka med nya inlägg.
Nu är ju mina barn STORA men jag har sparat de bästa leksakerna som de lekte med när de var små i en stor väska. Så när vi får besök av små barn så tar vi fram leksaksbagen. Då brukar barnen bli glada och föräldrarna nöjda. Det första mina brorsbarn säger när de kommer hit är
-Var är leksakerna? :)))))

Ikväll ska vi in till City för att se vår dotter tävla i håruppsättning, det ska bli superkul att se hur det går till. Vi tar med kameran så får ni kanske se en bild.

Tjingeling
Faster Åsa


1 kommentar:

  1. Hej Åsa!
    Vad spännnade att din dotter ska tävla i håruppsättning!! Hoppas det går bra för henne:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3