fredag, augusti 20

Periodare

Ja när det gäller böcker alltså. Av någon konstig anledning så läser jag nästan alltid på sommaren och aldrig annars, det är då jag finner ro att sätta mig att läsa en god bok.

Denna sommar har jag hunnit med dessa:
Jag fullkomligt älskar Martina Haags böcker, den tjejen har otroligt rolig humor. Det enda tråkiga är att hennes krönikerböcker är väldigt lättlästa så boken tog slut på en dag. Vill läsa mer böcker av henne! Har läst allt hon givit ut.

Sedan kom en kompis ångande med Andreas Carlsons (Idol-juryn) bok, Live to Win. En väldigt bra bok där man får se en annan sida av Andreas, en mycket framgångsrik man. Övertalade min son att läsa den och han fastnade oxå. Sonen har tom träffat Andreas in real life så nu fick han veta lite mer om honom. Nu läser min dotter boken.
Köpte Katerina Janouchs två böcker om barnmorskan Cecilia Lund, mycket bra båda två så nu väntar jag med spänning på trean som kommer ut i september.

Nästa bok jag ska börja på nu är Denise Rudbergs nya deckare, Ett litet snedsprång. Det ska bli mycket spännande då jag verkligen gillade hennes chic-lit böcker såsom vänninan, stl. 37 etc.

Tjingeling alla fredagsälskare
Åsa

4 kommentarer:

  1. Halloj, vi verkar gilla samma böcker, ska bli kul med Rudbergs nya. Hennes böcker är lättsmälta.
    Jag har läst Emma Hambergs också, kanske nåt för dig!
    Vi får starta en bokcirkel här i Västerort :)

    Ha en mysig helg
    Krassm

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Mycket chic-lit! :)
    Ska bli så mysigt imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Har oxå läst allt av Martina Haag, vilken humor hon har, sitter ofta o skrattar högt när jag läser hennes böcker:)

    Är nyfiken på Denise Rudbergs nya, den får jag ta o köpa snart!


    Ha en skön helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3