torsdag, oktober 28

Multimedia message

Hej jag heter Åsa och är sockerberoende. Usch jag har verkligen ingen ork att vara duktig nu. Igår hade vi ett litet kalas och självklart blev det godis kvar som jag bara inte kan låta bli att ta av. Nej nu måste jag skärpa mig, iväg till gymmet nu. Maken var mycket nöjd med sin dag och lilla jag blev också firad, jättekul. Idag är det svärmors tur
att fylla år så ikväll ska vi fira henne. Oktober är för oss en månad som många fyller år i. Kram Åsa ps. Make tackar för era hälsningar

4 kommentarer:

  1. Halloj,
    med så mycket kalas är det ju svårt att hålla igen!
    Vet du, igår "skrev jag in mig" på Itrim!
    Nu ska fluffet bort! Ska köra motion och kostprogram där. Hoppas motivationen håller hela vägen...
    Min svägerska körde det hårda programmet där (bara måltidsersättning i 12 veckor) och gick ner 26 kg på den tiden. Vilken insats!

    Nästa vecka är jag ledig med barnen, så jag lunchar gärna någon dag veckan efter!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Nej det är verkligen inte lätt att låta bli godsaker och ännu värre är det ju när många fyller år i samma veva.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  3. Jamen hälsa maken grattis från mig med. Hu, vad gammal han är. Ett helt år äldre än mig... Fast jag är ju dryga 35 så då är väl han dryga 36 nu då.
    Men Åsa min lilla sockerkringla. Man måste ju få äta gott när det är kalas annars är det ju ingen mening att ha en massa gott på kalaset då hade du ju kunnat sätta fram morötter. Jag menar om du tycker att det ska duga som kalasföda till dig så måste det ju duga åt andra också. Du hör ju själv vad dumt!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3