fredag, oktober 29

Multimedia message

Hej och hå nu är det fredag igen och strålande fint höstväder. Väntar på maken så att vi kan åka till landet. 
Visst är det svårt att hitta på presentertill karlar? Hade jättesvårt att komma på något till maken men sedan kom jag på att han alltid tjatar om att han skulle vilja spela in sina gamla LP skivor i datorn. Tycker jag med för då kanske vi kan sälja skivorna så småningom. Hittade en stor skivspelare på Clas Olsson och då menar jag STOR. Har jag sagt att jag hatar stora teknikprylar? Jäklar vilken ångest jag fick, skulle jag verkligen köpa en stor skivspelare till honom när jag kommer att typ kräkas varje gång jag ser eländet? Ja jag hade panik jag köpte den och maken blev givetvis överlycklig men förvånad,han har frågat mig flera gånger hur det kommer sig att han fick en sådan stor skivspelare? Så nu har jag sagt att den kanske inte behöver stå framme hela tiden :) 
kram hela helgen!
Åsa

4 kommentarer:

  1. Nej jag har missat att du är allergisk mot STORA teknik prylar. Gulligt av dig att köpa honom en skivspelare när det är en sådan han har längtat efter och visst kan man gömma den.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  2. Du är snäll du ! Men det är ju glädje i att göra honom glad också.

    Hoppas att du får en mysig helg

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  3. Kommer absolut att gömma ditt inlägg för gubben så han inte får några vilda idéer.
    Kram
    Moster

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3