söndag, november 28

Första advent

Vi är insnöade på landet, det snöar och snöar. De har inte hunnit ploga vägen så vem vet vi kanske inte kommer hem ikväll och det tråkigaste är att det är julmarknad i Trosa som jag vill gå på. Ska ut och skotta snö snart. När jag var ute med hundarna i morse så drunknade de nästan, de fick gå i mina fotspår. Annars har vi myst och tagit fram ljusbelysningar både ute och inne men visst är det konstigt?


Varje år saknas det en massa timers och förlängningssladdar.

Hoppas ni har det mysigt var i världen ni än är.
Kraaaaaaaaaaaaaaam
Åsa

3 kommentarer:

  1. ohh noo,är ni insnöade, stackare!! ja fy 17 vad det har snöat inatt!! hoppas det ordnar sig. ha en mysig 1:a advent!!! kraam s

    SvaraRadera
  2. Ha en jättemysig första advent och tänk på alla fördelar med att vara riktigt insnöad bara någon gång ibland. En del stackare är det för jämnan:)

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  3. Hur gick det ? Kom ni ut ?

    Kram
    Anci

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3