onsdag, mars 16

Tvättkorg

När vi varit på landet har vi antingen slängt smutstvätten på en hög på golvet i badrummet el oxå så har vi varit duktiga och ställt dit en papperskasse till smutstvätten. Har letat efter en lantligt snygg tvättkorg, hittade en på Åhléns till slut.





Jättebra blev det!

Annars då? Jo jag har maxat träningen denna vecka, dvs har tränat på något sätt varje dag så nu ska jag försöka stoppa lite mindre sötsaker i munnen oxå så blir det ju ännu bättre.

Härliga solen är här!
Trevlig onsdag/kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vilken söt tvättkorg, fint när den är tygklädd inuti oxå.

    Vad duktig du är med träningen, heja dig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. trist men nödvändigt med tvättkorg och då är det ju trevligt med en snygg :-) själv har jag gamla sopnedkastet ( i en villa, det du!) till tvättnedkast då tvättmaskinen står precis utanför den i källaren. Önskar bara att det blev tvättat och fixat när man slängt ned det så man bara kunde hämta upp ren tvätt ;-)
    duktig du som tränar så disciplinerat, själv blir det väldigt sporadiskt även om jag numera försöker minska på sötsaksintaget

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3