tisdag, mars 29

Vi hann göra klart

Tyvärr kom inte min pappa och hjälpte till så det var bara att hugga in på arbetet själva, det var tungt och knixigt men vi fick upp alla panelskivor i taket så nu är den biten klar. Nästa steg blir att foga en del skarvar, spackla lite spikhål. När det är klart så ska väggar och tak grundmålas en gång och måla väggfärg 3 ggr, hej och hå vad roligt det ska bli, nooot. Men nån måste göra det och det lutar åt att nån är jag :))))


Dåligt med inlägg här men den sista tiden har jag vaknat med huvudvärk och illamående (migrän) och då orkar jag bara inte, sorry.


Denna vecka ska vi på vår lilla prins studentskiva, det ska bli roligt.


Kram på er alla och glöm inte att skriva en kommentar för då blir jag så glaaaaad.
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3