tisdag, oktober 18

Den gyllene medelåldern

Jag hade en väldigt trevlig dag igår.
Efter att ha softat hela morgonen tog jag mig in till stan för lite ärenden. Gick till Saluhallen på Östermalms Torg och åt ett smörrebröd och tog ett glas vitt till, kändes lite konstigt att sitta själv men i Saluhallen finns det väldigt mkt att titta på och en och annan kändis passerar där så det gick bra.

På kvällen hade vi hundvakt så att vi kunde gå ut med närmsta familjen och äta på en bra Italiensk restaurang på Söder, Hosteria tre Santi.
Fick fina presenter och blommor, bl a från dottern på andra sidan jordklotet.


Jag blev superglad.

Måste visa födelsedagskortet jag fick av våra vänner som passade hundarna.





Hoppas ni ser vad det står =)))

Jäkla väder det är nu, ruggigt värre.

Kraaaam Åsa

1 kommentar:

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3