torsdag, oktober 6

The worrying kind.......

Igår körde vi två spända men förväntansfulla tjejer till Arlanda.
Deras första stop är Borneo där de ska gå på djungeltur och titta på farliga djur :).

Blev lite orolig i morse när jag såg att jag inte fått ngt sms av dottern, att de kommit fram. Gick in på deras blogg: http://nittioendagariasien.blogg.se. Där hade de iaf skrivit några rader när de mellanlandade i Singapore. Ett livstecken, tack och lov.
Senare under förmiddagen fick jag sms oxå. Allt hade gått bra och de satt nu i strålande solsken med varsin drink och planerade sin resa :)

Jag är en moder av den oroande sorten så jag tror kanske att den här resan är nyttig för min och dotterns relation. Lära mig att släppa taget helt enkelt.
Min kära granne som är en berest kvinna påstod att det är farligare att leva här i Stockholm än i Asien, jag vet inte det, men det lugnade mig lite granna iaf.

Nu har jag ätit en mysig lunch med en väninna på stan och sitter på tunnelbanan på väg hem till vovvarna.

Kraaaam Åsa

1 kommentar:

  1. mamsen da <3 kan saga att orolig behover du inte vara! alla vi traffat pa har varit sa snalla mot oss, bara hjalpsamma! tanker pa er massor, pussa pappa, oliver, stella och mingla fran mig. love you!

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3