lördag, november 7

Lampskärmar

Sådärja nu är vi i Trosa (lantstället)och jobbar, ska bli skönt att åka hit och bara slappa nån gång. Mamma och pappa är här och hjälper oss med lister, sätta ihop stolar etc det är ju toppensnällt tycker vi.

Satte upp det jag köpte på Ambiance häromdagen, nämligen två ursöta lampskärmar i lantlig romantisk stil. Snart är det lördagsmiddag, filéöga (fläskfilé med bacon runt som paneras) med klyftpotatis och rosépepparsås. Mums fast jag skippar potatisen, till efterrätt blir det kladdkaka, grädde, hallon och då får jag skippa kladdkakan.

See ya later alligator!

Kram
Åsa

11 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Mmm er middag låter jättesmarrig!

    Vilka söta lampskärmar du köpte på Ambiance:)

    Ha en trevlig lördagkväll,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jättesöta lampskärmar.
    Här har det mumsats kladdkak i dag fast jag inte borde.
    Ha en härlig helg.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Jättesöta lampskärmar !
    Hälsa till dina föräldrar från mig.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Hej på dej!
    Vilken söt lampskärm!! Passar ju kanon där, kan jag tänka mig :)
    Kram
    Ses vi imorgon??

    SvaraRadera
  5. Haha ser mig dig framför mig i frisörstolen....Ser att du shoppade lite också, jättefina. Vi kan aldrig slappa på landet för det är alltid något som skall göras....Men jag hoppas att ni kommer att göra det. Det är för mycket jobb med vårat. Du, Åsa den maten lät fantastiskt god mums...

    Kram till dig vännen/ A

    SvaraRadera
  6. Underbara lampskärmar Åsa! Precis såna vill jag ha! Hoppas att ni har en riktigt trevlig lördagskväll.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej hej.
    Sikken mysig blogg jag hittade. Jätte söta lampkjolar, har liknande själv.

    Kommer snart tillbaka och kikar igen, önskar dej en fin söndag. Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Hur fiina lampskärmar som helst:-) Mums vad gott med kladdkaka, är verkligen 'svag 'för det, hihi. Hoppas din kväll var kanon! Love Sofia

    SvaraRadera
  9. Nu är ju inte jag någon köttätare, men ändå lät det helt gott - konstigt! :)

    SvaraRadera
  10. Ååååå så fin lampa. Och god mat!! Ha en bra vecka. Kram Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3