torsdag, november 26

Nytt överdrag

Tjingeling goa vänner!

Maken och jag målade sista varvet på ett tag framöver, iaf tills januari då vi ska sätta panel i vardagsrummet, skönt skönt. Nu ska vi bara njuta av december och julförberedelserna. Sydde två överdrag till sofforna på landet av överkast Alina från Ikea. Hade först tänkt att ha vitt överdrag men eftersom vi har hund som gärna sitter och gosar med oss i soffan så är ju inte det så praktiskt så det fick bli ett mörkgrått överkast. Stella godkände det, som ni ser. Vi hann ställa upp lite ljusstakar för att få lite julkänsla till första advent.
Har huvudvärk idag men jag ska försöka ta mig till gymmet på förmiddagen, för träningen har legat nere denna vecka.

Må så gott
Åsa

1 kommentar:

  1. Herrgud, hon kan konsten att slappna av hihi. Precis som Millie. Jag har alltid huvudvärk men idag har jag varit hemma med världens jättehuvudvärk, suck.
    Hoppas att din gick över.

    Kramkram A

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3