tisdag, november 17

Öfvre hall

Jag har ju lovat er att jag skulle visa er vår övre hall på landet. Det blev så ljust och fint med vita väggar inget märkvärdigt, men eftersom det har varit byggarbetsplats i 15 år så känns det fantastiskt fint. För att inte tala om vilka bra ytor vi har fått till förvaring.
Igår em åkte maken ned till landet och satte upp lister i gästrummet och målarfog etc. så att jag kan börja måla nästa gång. Han kom hem kl. 01.00 inatt tror jag, så det ska bli kul att höra vad han hann med.

Hoppas ni får en härlig tisdag.

Kram Åsa

8 kommentarer:

  1. ååå vad fint det blev. Spännande att se förvandlingen.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har nu smugit runt på din blogg ett tag utan att skriva något, men idag ville jag ge mig tillkänna! :)

    Ska bli så kul att följa alla projekt i ert hus på landet!

    Vad duktig du är som gått ner så mycket i vikt! Jag väger ungefär vad du gjorde när du började din viktresa, och det känns sporrande att du klarat din resa i mål. Gick själv ner från 84kg till 62kg på 3 månader efter min andra dotter, så jag vet att jag kan. Men det är så kul och sporrande att läsa om andra som också klarat det. Det svåra är ju att hålla vikten sedan, men det verkar du klarat galant! *ler*

    Ha det bra!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Hej sötis! Vad fint det är och kommer bli:-) Så kul att följa alla era projekt!! Ha en lovely dag! Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!
    Vad fint o ljust det blir:)

    Ha en bra dag vännen!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej !
    Det är spännande att följa era projekt. Du visar väl mer ??

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. Nemen så skönt att det börjar bli klart! Blev ju jätte fint.

    Tror ja håller me dej, e inte säker på om en vit gran passar sej helt, måste tänka på saken.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. hallojs Åsa!!!

    Å så fint det är i hallen..kam tro det är skön efter 15 åtrs byggplats!!!!

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  8. Herregud, ni hinner lite. Ja här fixas det också åt alla håll.
    Kram vännen / A

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3