fredag, maj 7

Du sitter väl, när du läser det här inlägget?

Nu ska jag berätta en väldigt rolig sak som har hänt i vår värld. Förra helgen var jag och maken på landet och träffade min kusin (klicka här) och delar av hennes familj, ja de är många i den famlijen :) Alltid lika roligt att träffa dem för det blir inte så ofta. Kusinen och jag håller kontakt via Fejjan, bloggen och mejl på det viset håller vi koll på varandra. Vi fick träffa lilla Tindra 1 vecka gammal för första gången, åhhh så söt och snäll hon var och visst är det fantastiskt att man alltid glömmer hur små de är när de är nyfödda, otroligt småååå.
Och nu kommer jag till det fantastiska:

De frågade om jag och maken ville bli gudföräldrar (faddrar) till Tindra?

Men åhhh vad roligt, vi blev helt mållösa. Självklart vill vi det, vilken stor ära.
Så nu har vi utökat familjens gudbarn och har fyra stycken som står oss väldigt varmt om hjärtat.

Snart ska vi till landet, nån som är förvånad?
Den här helgen får vi sällskap av en nära vän och en nära hund och vi ska bara mysa och pysa och förhoppningsvis gå härliga promenader och äta gott förstås.

Tjingeling alla rara
Kram Åsa

15 kommentarer:

  1. Jag hoppas det inte dröjer alltför många år innan jag får hålla i en sån liten som skall tituleras "barnbarn"! *ler*

    SvaraRadera
  2. gg vad mysigt. Stort grattistill er och ha en fin helg.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Vad roligt..!!! :D
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Grattis ! Det är så kul att få äran att vara gudförälder.

    Hoppas att du får en skön helg (i solen ????)

    Stor kram !
    Anci

    SvaraRadera
  5. Regnet det bara öser ner!! 14 mm hittills.I löser korsord och C sover. Men snart är det melodikrysset och då är alla redo.
    Kram från oss
    Moster och morbror

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till faderskapet min vän, föstår att ni är stolta!:-) Och vilken liten sötis!!

    Stora kramen till dig!

    Sofia

    SvaraRadera
  7. Jo, tjingeling på dig su söta. Hoppas ni får en härlig helg "på landet":)
    Alltid kul med att bli Gudföräldrar. Gtattis till uppdraget.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Nämen! Vad roligt!! Grattis!!
    Så söt hon är :)
    Hoppas ni har en mysig helg i Trosa.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  9. Så skoj!! Grattis!
    Vilken fantastiskt söt liten en också - mysigt!

    Hoppas ni njuter av helgen!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Tjingelingen, upptäcker att här var det ett tag sedan jag kikade inom....

    Åh så söt hon är lilla Tindra, Grattis till fadderskapet :0) Så skoj!!

    Önskar Er lycka till med uppdraget som gudföräldrar!

    Ha det gott och en fin fortsättning på denna weekend.

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen!
    En sån söt liten Tindra (fint namn oxå:))!
    vad kul att ni ska bli hennes gudföräldrar, det är en riktig ära att bli tillfrågad om sånt!

    Ha en trevlig vecka!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Åh vad kul vännen och hon är bedårande/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  13. Oj, vilken liten sötnos! :)

    SvaraRadera
  14. Å vad roligt!
    Grattis!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3