onsdag, maj 26

Ingen vanlig dag

I morse var det skönsång eller snarare ett kraxande av Ja må hon leva, ja må hon leva........

för vår dotter fyller hela 19 år idag. Hon bjöds på räksmörgås i sängen och en massa paket, alltid lika skojsigt att fira sina barn. Jag undrar hur det kommer att kännas när de inte bor hemma längre? Jag kommer att sakna den biten med firandet på morgonen. Men barnen bor säkert hemma ett tag till :))). Det var ju roligt att ni var så nyfikna på det tunga paketet som jag bar runt halva stan, hihi.

Det var det här:
Nämligen Påslakanset för dubbelsäng samt underlakan, allt från
HM Home. Prova att bära det runt stan, det är jäkligt tungt kan jag berätta. Men dottern blev glad och det passade alldeles utmärkt i hennes rum.

♥ GRATTIS MITT ÄLSKADE HJÄRTA ♥

Ikväll äter vi middag på lokal i stan.

Kram Kram Kram
Åsa

4 kommentarer:

  1. Grattis till din söta dotter! Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. hipp hipp hurra för din dotter idag!! Ha en fab kväll nu!! Kramkram S.

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis till lilla N. Vad gjorde jag när jag var nitton år? Jo, jag gifte mig. Jag förmodar att inte hon tänker göra det.
    Kram från oss
    Moster

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott, hipp hurra till tjejan. 19 år och du är bara 27 blink blink.../ Kramkram Anne

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3