måndag, maj 31

Nedräkning

Halloj
Vi åt en god middag på Grill för att fira dottern 19 år, kan varmt rekommenderas. I lördags hade dottern tjejmiddag så jag och maken fick gå till våra vänner i området. Vi åt på Sorbon vid Brommaplan och sedan knatade vi hem till dem för att spela Canasta och äta ost, trevligt trevligt.

Annars så har vi fullt upp med planeringen av dotterns studentmottagning som är på fredag. Vi kollar väderprognosen hela tiden men den ändrar sig ju hela tiden, idag ser det dock lovande ut inför fredagen :) Lets hoppas på en stor SOL.

Denna vecka blir det handlande och iordningställande av tält och stolar, handling av resterande etc etc etc. Men som vi pratade om med våra vänner i lördags vars dotter går i samma klass som min dotter. Visst är det mycket inför en studentmottagning men det är ett kärt besvär, det ska bli jätteroligt.

Limoncellon är färdig och upphälld på flaskor, bara en sån sak.
Må så gott allesammans

Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Härligt jag håller tummarna och hoppas solgudarna ser detta. kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Låter som du har mycket att stå i den här veckan:) Håller tummarna för riktigt soligt o varmt väder på fredag!

    Mmm vad gott med egen limoncello! (vi köpte en flaska på systemet häromdagen som det nog var nått fel på, den kändes så blaskig o vattnig.Typiskt nog hade vi inte sparat kvittot..)

    Ha det bra!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Jag förstår att ni har fullt upp inför studenten nu!! Phu om nåra år är jag oxå där...

    Ha det bäst kära bloggis!!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3