lördag, april 23

Glad Påsk

I onsdags var det 22 år sedan vi träffades jag och maken, så jag hade bokat bowling på Marions Gastro på Kungsgatan i Stockholm. Det tycker vi båda är roligt :) sedan gick vi vidare till restaurang Bon Bon där det serveras en massa smårätter á 45:-/st ett litet annorlunda sätt att äta middag på. Det var mycket gott och mysigt.


För varje rätt man väljer läggs en glaskula i en burk på bordet, när man betalar räknas kulorna.


Kvällen avslutade vi på Museet, Birger Jarlsgatan med goda drinkar :)


På skärtorsdagen drog vi till landet för att fira påsk med mamma, pappa, svärmor och våra två barn.


Fredagen gick i arbetets tecken, klyva ved, elda och kratta. Idag har vi varit på stan och ätit massor av godsaker och nu laddar vi för att äta ännu mer.


Hoppas ni har det lika bra som jag, trevlig påsk.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk till er också!
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  2. Så ska det vara ! Ha fortsatt bra hela påsken !!

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3