onsdag, april 20

Hejsan hoppsan

I helgen som gick hade vi goda vänner på besök hos oss på landet. Vi fick hjälp med att kapa stammar, elda ris, klyva ved. Mycket snällt måste jag säga, tusen tack.
Men vi hann oxå med en tur på stan, långa promenader, äta god mat, dricka goda drycker, lyfta näsan mot solen, spela canasta etc. Våra fina döttrar kom och hälsade på :)

Sent på kvällen tog brasan fart igen och såg så fin ut på skogsbacken.


Jag och min träningskompis har hittat en ny promenadsträcka här hemma. Vi går längs vattnet från Ängbybadet till Alvik och det tar 1 timme och 45 minuter. Mycket kuperat så det känns rejält i benen efteråt, vi känner oss så duktiga :) och får den fina utsikten på köpet.


Idag ska jag överraska maken med lite roligheter för idag är det en väldigt särskild dag.

Kramiz Åsa

2 kommentarer:

  1. Det låter trevligt med både arbetet och motionen :)Det är en bra tur du går.

    Ska jag säga grattis ??

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Ville kika in och önska dig och din familj en riktigt skön Påsk!

    Ha det gott.
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3