torsdag, april 14

Vitt is the shit!

Tadaaaaa, tänk att vi valde vit färg till friggebodens väggar och tak, vilken surprise?!?!


Nu har vi målat klart och det blev såååå fräscht. Kan man bli kär i en friggebod så är jag nog det :). När allt är klart kommer det att bli så gulligt där inne och det känns faktiskt rymligt, 15 kvm.


Här ser ni den stora bygglampan som jag fick i huvudet :(

Nästa steg blir att ta dit elektriker som ska lägga värmeslingor på golvet och koppla på elen.


Största kramen till er!
Åsa

3 kommentarer:

  1. Vilket ljushuvud då måste ha blivit av att få lampan i huvudet! Hihi!! skämt och sido, det måste ha gjort ont.
    Vitt är fint och man KAN vara kär i en friggebod!! :)

    SvaraRadera
  2. Aj,den lampan skulle jag inte vilja ha i huvudet, det måste ha känts rejält!

    Håller med, vit is the shit!, det blir ju supersnyggt!

    Ha en trevlig helg Åsa!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad sjutton man kan väl bli kär i det mesta hihi. Ha en skön helg vännen/ Kram A

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3