lördag, november 26

INTE KLOKT......

Egentligen att det är så varmt ute och imorgon är det första advent. Fick upp julgardin till slut.


Svårt att få till en bra bild, men helt okej tycker jag.

Igår kickade vi igång helgen med


Löjrom, direktimporterad från Kalix. Så jag och maken åt


Rårakor, löjrom, crème fraîche och rödlök till middag. Sådan härlig lyx och bubbel i glaset.
Because, we are worth it. Ni anar inte hur värda vi var denna middag :)

Idag har vi hälsat på min lilla svärmor och hon blir troligen kvar till tisdag, vilket hon inte gillade.

När vi kom hem chattade jag med vår älskade dotter som är i Thailand nu. De har det fortfarande bra låter det som men ojjjj vad jag saknar henne.

Ikväll ska vi på middag hos våra goa Canastavänner och förstås spela Canasta.

Tudelooooo
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3