måndag, november 7

Måndag igen

Helgen till ända, vad snabbt tiden går. Utanför ligger höstmörkret som en slöja. Men jag måste säga att det är skönt att det är så varmt ute, fortsätt så tack. I år skippar jag gärna snön här i Stockholm iaf.

Vi skulle satsa på 15 kvadrataren på landet och vet ni vad. Vi fick upp en garderob från Ikea, Japp det blev det vi hann.





Men det blev ju faktiskt bra. Maken vågade sig inte på att montera innerdörr så det har vi lejt bort till vår braiga snickare.

Borde vara klart till nästa helg så då återstår lister och foder samt en bänkskiva. Sedan är det nästan klart förutom piffet och puffet. Enligt mina beräkningar borde det vara snabbt gjort men man vet ju inte, ingen idé att ha för höga förväntningar.

Igår var vi hembjudna till sonens flickväns egna lägenhet på middag. Det var en jättefin och stor lägenhet, fick mig att minnas min allra första egna lägenhet.
Sonen och hans flickvän hade gjort jättegod mat och supermysigt med massor av tända ljus. Hundarna var med och Mingla invigde lägenheten med att både kissa och bajsa, pinsamt.

Kramen
Åsa

1 kommentar:

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3