måndag, november 14

SÅ FINT

När vi kom hem igår så möttes vi av vår snart nittonårige son som stod och lagade mat i köket. Det luktade så himla gott och han hade dukat så fint och tänt ljus.
Han hade viskat i mitt öra att han ville göra det som en fars dag present, men maken visste ingenting. Jag visste dock inte vad det skulle bli.


Till förrätt: skagentoast, den var så god att jag slickade tallriken. Ser ni det där gula ovanpå? Det är rivet citronskal och det blev superfräscht och lagom mkt citronsmak.



Huvudrätt: entrecote med ugnstekt potatis och trattkantarellsås. Ursäkta svenskan men det var så jävla gott.

Fatta vilken son vi har, han är sååååå duktig på att laga mat.
Blev så himla stolt, värmer mitt mammahjärta.



Så här glad blev vår lilla far. Och om det är någon som undrar tog vi vårt vin och sonen drack mineralvatten till maten.

Det enda som saknades var vår dotter som fortfarande är i Asien.

Kramen Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3