måndag, mars 9

Utmaning

Jag blev utmanad av Gissan att svara på dessa frågor.Verkar vara en kul och klurig utmaning :).


Bild lånad här

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Woods is all about, the competition.Three years and 364 days (Tiger Woods-The championship years)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Fåtöljen brevid soffan i TV-rummet

3. Vad såg du senast på TV? Hundcoachen på Tv4 plus

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 21.53 Rätt svar 21.43

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Maken som zappar mellan en jädrans massa program, verkar ha svårt att bestämma sig, hmm. Dessutom gäspar han :).

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? ! Körde dottern till träningshallen och tog ut Stella på en promenad hon gjorde stort och smått, faktiskt.

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen? Sonen som yrade runt med sin kamera i högsta hugg och letade i skåp etc. Frågade vad han letade efter och fick till svar att han fotade bara??

8. Vad har du på dig? Den lättaste klädsel jag kunde hitta för det var vägning på VV idag. Svarta tights, svart tunika, grå långkofta, BH, underbrallor, strumpor. Kofta tog jag på mig när jag kom hem för det var så himla kallt här hemma.

9. Drömde du något i natt? Det är väl klart att jag gjorde men kommer inte ihåg en endaste dröm inatt, sorry.

10. När skrattade du senast? Nyss...tänkte att det var ju himla typiskt att makens bibel skulle vara den närmsta boken.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En 42-tums plasma TV, 2 st hyllor från Ikea med foton på barnen och div andra saker.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Har jag säkert, det gör man väl hela tiden men just nu står det still där uppe??

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Thank god, nu har jag något att skriva, tack Gissan.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? På bio: Slumdog Millionaire, På TV: Beck svaga länken.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Sommarstuga vid havet såklart :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag är egentligen jättesmal, men det syns inte.

17. George Bush? No comment, men kan säga att jag tycker den där Baracken verkar bättre.

18. Här fanns ingen fråga.. får jag hitta på en själv då..? Hm... låt oss se här. När gjorde du någon glad senast? Hela tiden men jag gjorde väldigt smarriga kladdkakor i lördags efter middagen:))

19 - 20 Vad ska dina barn heta? Pojke respektive flicka? Jag ska inte ha fler barn. Men jag har en flicka som har ett jättefint namn som börjar på N och jag har en pojke som har ett jättefint namn som börjar på O.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Om barnen hade flyttat hemifrån och det var ett varmt ställe. JAAA

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Kan du inreda lite här inne du har så himmelsk god smak:)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Alla fyra som vill tycker jag ska göra den här utmaningen, jag vet, det var ett skittrist svar.

Gissan gjorde mig rörd idag, med ett jättefint inlägg.

Ha en bra kväll.
Kram Åsa

6 kommentarer:

  1. Haha det var mycket kul i dom svaren...
    Väggordet blev bra.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat... jätte kul att läsa... :)

    mmm hennes inlägg, var väldigt fint... Jag har skrivit på båda bloggarna om det..

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det var ju en rolig utmaning! Bra svarat =)
    Hoppas du får en bra dag!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Roligt att läsa dina svar! :)
    Grattis till nyckelringen... bra jobbat!
    Kram S.

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Low Carb, High Fat. Jag vet, visst e d knepigt att komma ihåg:) Det borde väl egentligen heta GI metoden, men vem vet, fniss!
    Ha en fin dag, här är det grått som sjutton.
    Kram irene

    SvaraRadera
  6. Kul att du kikar in hos mig = )! Såg att du har samma favortibok som jag, När livet stannar, den är SÅ bra och väldigt gripande. Ha en bra dag! Kram L-L

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3