tisdag, februari 9

Gångar

Eftersom det blivit så mycket snö så har maken och sonen skottat gångar i trädgården till Stella, så att hon inte drunknar.Stella gillar sina gångar och eftersom det är så höga vallar med snö nu så syns hon inte när hon springer omkring, sötisen.Häromdagen var Stella lite dålig i magen och ville ut snabbt på morgonen. Alltid när magen knorrar så vill hon äta gräs men nu kommer man ju inte åt nåt gräs, stackarn det är inte så lätt då.
Ledsen att bilderna från helgen blev lite felvända, men jag gjorde mobilinlägg och trodde att bilderna skulle räta upp sig automatiskt men nu vet jag att så inte är fallet, alltid lär man sig något nytt.

Kramiz på er
Åsa

3 kommentarer:

  1. Men åh vad söt hon är Stella!!:-)
    Tack för kloka ord hos mig, uppskattar alltid dina kommentarer!:-)

    Kramkram sofia

    SvaraRadera
  2. Vad söt Stella är :) Inte konstigt att hon gillar att springa och smyga i dom där gångarna ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha hon är ju för söt. Usch ja så mycket snö. Hylla med kryss. Jag har ett och det har jag köpt på Bloominghome på nätet. Är jättenöjd med mitt. Kolla in där får du se, dom har det kvar i vitt och svart. Skulle gärna vilja ha i svart.
    Kram till dig/ Anne

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3