torsdag, september 30

Kan hundar gå på viktväktarna?

Har vaknat med huvudvärk hela veckan, trist för det gör att jag inte kunnat träna som jag vill. Imorgon hoppas jag kunna köra järnet på gymmet igen. Stella var hos veterinären förra veckan för att ta bort tandsten, då var han så fräck och sa att han tyckte Stella var tjock? Va, hon är ju bara lite gulligt rund runt magen. Nehej, det tyckte inte veterinären så Stella ska nu gå deras viktminskningsprogram typ viktväktarna :) och så fick vi köpa dyraste fodret, suck. Idag var vi där efter en vecka och hon hade gått ned i vikt som tur var. I trädgården har jag ställt en vinlåda som jag fyller med äpplen, lyser upp fint i vår trädgård. Imorgon är det en alldeles särskild dag, förutom att det är veckans bästa dag :). Kramizar Åsa

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att Stella blev fin i mun efter veterinärbesöket. Men rund, jag håller med dig, ibland kan våra kära vovvar bli lite gulligt runda :) Det var min lilla Cavallier Ebba också lite då och då. Hoppas dieten fungerar bra på Stella och att hon tycker det smakar bra. Snart är det helg ! :)
    Kramar från Marie

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3