fredag, juni 24

GLAD MIDSOMMAR

Halloj i solen!
Vi har ganska okej väder i Stockholm idag, kunde varit sämre. Vi blir hemma och tar hand om vår lilla vovve som sakta men säkert återgår till sitt vanliga jag. Jobbigt med tratten som alltid är i vägen.

Jag lovade er att ni skulle få se vad jag hittat till väggen i vårt vardagsrum hemma i Stockholm.
Jag har haft ångest över denna vägg länge (jag är våg=svårt att bestämma sig) men så sladdade jag in på http://www.kallholmen.se deras web-butik och hittade ett insynsskydd som jag beställde och fraktfritt var det, så det var ju superbra. Det heter Rosa och fanns i flera färger.
Så nu är jag så nöjd att jag äntligen har fått upp ngt på den tomma väggen.


Kram och glad midsommar till er alla// Åsa

2 kommentarer:

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3