torsdag, juni 16

Vet inte vad jag ska ha för rubrik här

Hej och hå, har väl hänt en hel del sedan sist jag skrev här men det är väldigt privata saker som jag inte vill prata om egentligen.
Har fått många tråkiga besked på sistone, ni vet vilka ni är och jag tänker på er.
Sedan har vi blivit väldigt besvikna över saker och ting oxå men det är väl så livet är för de flesta. Det är bara att bryta ihop och gå vidare...

Har införskaffat en kudde med märket Day, tycker det är så fint med svart text på vitt tyg.


Har äntligen hittat/köpt något att sätta på den tomma väggen ovanför fåtöljen men det får ni se en annan gång.


Största kramen till er
Åsa

2 kommentarer:

  1. precis, man får gå vidare. Att jobba på att uppskatta de små sakerna i vardagen försöker jag med

    Lite färg behövs nog på väggen ;-) gillar kudden!

    Christina, som oftast bara kan kommentera anonymt i Blogspot,,,,,,,

    SvaraRadera
  2. Kudden är jättefin, den skulle passa hemma hos mig.

    Livet går upp och ned. Jag gissar att det är utmaningen som får oss att utvecklas som människor.

    Sköt om dig

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3