onsdag, juni 8

Vi är så glada

Howdy allihopa!
Vår minsting tog studenten i onsdags och han var så fiiiin och har varit så flitig och duktig i skolan och jag är så otroligt stolt som mamma ska ni veta.
Känns dock lite märkligt att mina barn är vuxna nu för i mitt hjärta är de alltid små barn och så kommer det säkert alltid att kännas.

Utspringet gick jättebra, det är en underbar glädjeyra hos alla ungdomar så härligt att se och sedan bar det av på lastbilsflak.

Vi skyndade hem för att förbereda det sista på kalaset och sedan började gästerna komma.
Kvällen blev jättelyckad och fint väder hade vi oxå.
Sonen drog iväg m vänner på slutskiva och vi satt kvar och pratade, den sista gästen gick vid fyra på morgonen. Då var vi rätt möra efter att vi hållt igång hela dagen men ändå väldigt nöjda och glada.

Sonen var jätteglad och tacksam över dagen och alla som ville fira den med honom. Nu ska han börja jobba på ett tv produktions bolag på måndag :)

När vi ändå hade partytältet uppe så passade vår dotter på att ha 20 års middag för vänner så vi hjälpte henne m det i lördags :)

Tältet togs ned igår, känns skönt.

Har problem m att ladda upp bilder så ni får klara er utan.

Kram Åsa


1 kommentar:

  1. Roligt att höra att det gick bra och att ni är glada :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3