lördag, september 22

HALLÅÅÅ MOSTER!

Vaknade till ett tråkigt väder i morse



Men bilen var lastad med skräp så jag var tvungen att ta mig till skroten. Maken var inte hemma och när jag skulle koka mina två vanliga ägg fick jag mig en överaskning



Så gulligt och igår när jag skulle koka kaffe så hittade jag två trisslotter i kaffeburken.

Hoppas min kära moster Kerstin läser detta inlägg, jag undrar vad detta är för växt?






Fick den av grannen men hon visste inte vad den hette? Vet du det Kerstin?

Ikväll ska jag heja på team Bagge på körslaget, vad gör ni denna lördagskväll?

Tjingeling Åsa

1 kommentar:

  1. Hallå!

    Lite svårt att se men liknar ormrot som det finns några olika varianter av. Vi har haft en så trevlig helg med Sofia och Robban.

    Kram, kram
    Moster

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3