onsdag, september 19

MINA FINASTE

Är ju självklart min barn. Älskar er över allt annat på denna jord.
Eftersom de har flyttat hemifrån så blir jag såååå
himla glad i hjärtat varje gång jag träffar dem.
Igår tog jag och maken med oss svärmor på lunch i Farsta Centrum där vår son har börjat jobba på ett café. Jag åt jättegod Chevrésallad. Han hade fullt upp under lunchrusningen så vi hann inte prata så mycket men det var mysigt.




På kvällen åkte jag maken och min pappa över till dottern och fikade. Älskar hennes mysiga lägenhet.




Så ja det var en mycket bra dag, när jag fick träffa mina fina barn. Ren glädje!
Ikväll ska vi på äventyr, kan tyvärr inte säga vad vi ska göra men det är något väldigt spännande. Wieeeeee
Kram hela dan!
Åsa

2 kommentarer:

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3