torsdag, september 27

LONDON

Om två veckor åker jag och dottern till London på en weekend.
Dottern fick resan av oss i tjugoårspresent i maj 2011.

Hon har jobbat, varit ute och sett världen på egen hand så ja hon har inte haft tid att åka till London med mamma. Men nu så ska vi iväg och det kommer bli superkul. Shoppa, se musikal, sevärdheter, äta gott, kanske en och annan öl. Det kommer att bli intensiva dagar, så sköna skor är ett måste.


Bild lånad på nätet

Har ni något bra Londontips så får ni gärna skriva en kommentar, det uppskattas :)

Har ni sett att jag gjort lite förändringar på bloggen? Eller inte jag, sonen har hjälpt mig. Han är ett proffs och jag är riktigt nöjd.

Maken är jättesjuk (förkyld) och är hemma från jobbet. Jag knaprar vitaminer för glatta livet, vill inte bli sjuk.

Kramar
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3