tisdag, september 18

PEP TALK

Försöker febrilt hitta nån sorts motivation att börja träna, äta rätt men det vill sig inte riktigt.
För ca 1 månad sedan köpte jag Martina Haags nya bok Heja, heja och började läsa den igår. Väldigt bra och jag inbillar mig att jag kanske oxå skulle gilla att jogga ( har hittills inte gillat det ). Kanske lurar jag mig själv, vem vet? Men det kan vara värt ett miljonte försök.



Har inga ambitioner att orka springa Marathon men om jag skulle klara 5 km skulle jag bli supernöjd med mig själv.

Igår lunchade jag i nya Mood-gallerian i Stockholm. Very exklusiva om du frågar mig, butikerna som var där, flådigt som sjutton. Kul att kolla iaf. Väldigt trevliga bra lunchrestauranger!



Tjingeling
Åsa

2 kommentarer:

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3