onsdag, september 2

Out of blogg....

Dålig uppdatering på den här sidan tycker jag.
All min lediga tid går åt till att måla, när jag kommer in på kvällen så är jag så trött.
Jag brukar bara orka med en bloggrunda på kvällen för att uppdatera mig på vad ni haft för er och det är alltid lika roligt.
Måleriet går sakta framåt så nästa steg blir för maken att sätt upp altanstaket, räcke etc.
Efter att altanen är gjord så ska vi ge oss på huset, dock inte hela huset, vi ska måla gavlar, fönster, grund, det har vi planer på att klara på en helg men som ni vet så tar ju allt man gör mycket längre tid än vad man trodde.
Tjingeling vänner
Åsa

8 kommentarer:

  1. Flitghetens lampa lyser hos er.
    Vi finns kavr här när du får tid och ork att blogga igen.
    Lycka till med penseln i dag.:)
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Det blir ju så ibland med bloggen. Ingen fara, vi tittar in ändå :)
    Vad ni är duktiga och energiska, men så har ni ju det fint också.
    Glöm inte att vila.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Visst är det tidskrävande med att måla, men snyggt blir det sen!!
    Hoppas du får en fin dag!!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  4. Kämpa på! Blogga hinner du nog sedan i vinter. Jag har dig i min blogglista och ser när nya inlägg dyker upp. Ha det så bra!
    Kram S.

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa!
    Vad flitiga ni är! Bäst att måla nu innan det värsta höstrusken sätter igång, bloggen o vi andra finns ju kvar!
    Kikar in var o varannan dag här på din mysiga blogg ändå:)

    Ha en bra dag,

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej vännen,
    jag är inte heller speciellt aktiv i bloggvälrden för närvarande.

    Vad ni är duktiga, lova att visa bilder på ert fina nymålade hus sen!
    Jag var i ditt "hood" i morse när jag åkte å tränade i Åkeshovshallen, tänkte på dig då.

    Hoppas du får en fortsatt bra vecka!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Det kommer att bli jättefint!
    Då tror jag att vi hoppar morgondagens kvällsaktiviteter. Siktar på nästa gång. Eller om du får med dig någon annan! Jag ska följa med en granne på träning för första ggn. Ska försöka komma igång med det...
    Kramelikram! Anna

    SvaraRadera
  8. Men hur går det med målandet Åsa? Du har väl inte träningsvärk? Du vet det är kroppens sätt att säga: Nu lilla Åsa är det dags för paus och lite fika. Låt maken måla du bara!

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3