måndag, december 7

Andra advent har passerat

Hej alla rara.

I torsdags åkte vi till landet för att sätta upp hyllor och piffa. Maken åkte hem på kvällen medans jag var kvar och målade etc. Hittade söta gardiner som passade sovrummen väldigt bra.

På lördag fm kom maken ned till landet med min kära svärmor och svägerska H. Vi trotsade regnet och strosade i Trosa, åt god mat och spelade TP (Trivial Pursuit). En mycket lyckad helg.

Quiltat överkast Ellen från Åhléns, ostruket :)

Klicka här så kommer du direkt till min tävling av två änglar.

Må så gott
Åsa

11 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det ser ut.
    Låter som ni ha haft en toppen helg.
    Ha en fin vecka min vän.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Så himla fint. Ska du ha vitt i hela stugan där på landet..? Fräscht!
    Du, jag lovar o anta din utmaning när jag piggnat till lite...fortfarande aj i huvvet..
    Kram på dig så länge.
    Gissan

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Vad fint det blir, den där gardinen är riktigt söt!

    Nu ska jag ta mig an din utmaning;)

    Ha en bra dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. så fint du har fått till det med hyllor och gardinerna, snyggt.
    Låter som ett par härliga dagar sådan behöver man ibland.
    Ser att jag har missat att vara med i din tävling men nu ska jag dit och titta.
    Ha en skön vecka:)

    SvaraRadera
  5. Men åhh så fint det kommer bli...gardinen var looovely!!:-)

    Tävlingsdax hos mig oxå nu om du har lust;-)!!

    Ha det gott, kraam Sofia

    SvaraRadera
  6. Vad fint det ser ut, vitt, vitt... bra grund om man vull piffa med lite andra färger till.
    Låter som ni hade en mysig helg!
    Ha en fortsatt bra vecka my friend!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du kan vara där och piffa ! Ska du pynta också ?
    Det låter som en helg i min stil :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Godkväll kära Åsa....Vad fint ni har gjort i stugan. Snyggt med vitt och enklast att ha så kan man ändra färger hur man vill. Ja den där sprutan får jag tuppjuck på...Jag är så trött på den innan jag ens har tagit den hihi.
    Trägrisarna känner jag igen, har likadana. Vad kul att läsa lite mer om dig i utmaningen.

    Kram från mig som gillar champagne

    SvaraRadera
  9. oh vad fin stuga ni har, gardin är ljuvlig!
    må så gott åsa!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  10. Så fint det blir i stugan! Känns härligt förstår jag.
    Det bästa man kan göra när vädret är på detta underliga vis torde vara att ignorera och låtsas att allt är som det ska. Annars blir vi bara så ledsna.
    Ha en skön vecka.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Yes...I'm alive..!!! :D
    Härligt o va klar i knoppen igen.
    Fruktansvärt när huvvet inte är med och bara bankar....
    Kram på dig
    Gissan

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3